Vehir.hu – lehetőségek az online térben
A vehir.hu működésének 10 éve alatt nagyot változott a világ. Amíg 2008-ban a mobiltelefonok között éppen megjelentek a kamerás készülékek, és nagy dolognak számított az érintőképernyő, ma már ezek alapkövetelményekké lettek. Arról nem is beszélve, hogy a 2008. I. negyedév végi 2 millió internet-előfizetés száma 2017. II. negyedév végéig elérte a 9 milliót.

Mindez mit jelent nekünk? Többek között azt, hogy egyre több emberhez juthatunk el. Ehhez nyilván az is hozzájárul, hogy ma Magyarországon az emberek 61%-a használ okostelefont, amely a 2012-es 22%-os adatokhoz képest közel 177%-os növekedést jelent. Így bárhol, bármikor olvashatnak minket.

Bátran állíthatjuk, hogy marketing szempontból is izgalmas lehetőséget rejt egy releváns tartalommal, több éves múlttal és komoly olvasóbázissal rendelkező hírportál. Bár jelenleg a marketing trendekben az a biztos, hogy minden változik, a vehir.hu igyekszik folyamatosan követni az új irányokat.

A tartalommarketing jelentősége egyre nő, ehhez a jól megírt PR cikkek remek segítséget nyújtanak akár a linképítésben is. Egy népszerű weboldalon található bannerrel mérhető hirdetési felületet biztosíthatunk magunknak, ami szintén fontos akár adatgyűjtés szempontjából is. Az pedig, hogy a közösségi média felületen többezres követőbázissal bírjon a portál – szintén fontos szempont a választásnál.

Természetesen egy komoly hírportálnak meg kell felelnie a folyamatosan változó elvárásoknak, így videókat, illetve hanganyagokat is kell tartalmaznia, továbbá szakértő bloggereket sem árt felmutatnia. Mobiltelefonon is olvasói élményt kell biztosítania, könnyen áttekinthetőnek, gyorsan betölthetőnek kell lennie.

Azt azonban nem szabad figyelmen kívül hagynunk, hogy nem csak online világ létezik. Az offline felületek szerepe csökkent ugyan, de bizonyos helyzetekben szükségesek lehetnek a közönséges reklámplakátok, az óriásplakátok, molinók. Ezeket kifejezetten kampányidőszakokban érdemes használni, illetve aktualitásokat és akciókat jeleníthetünk meg rajtuk. Ezek a hirdetések „szembejönnek”, így segítenek megragadni a figyelmet.

A prémium minőséget képviselő offline lehetőségek pedig az igazán igényes fogyasztókat hivatottak elérni. Gondolok itt elsősorban a gondosan szerkesztett, minőségi anyagra nyomtatott, tartalmilag és megjelenésben kifogástalan kiadványokra, magazinokra.

A vehir.hu szerkesztősége az eltelt tíz év tapasztalatával, fiatalos lendületével és a változások követésével ezt kívánja biztosítani olvasóinak. Mindezeket kiegészítve mi, a Bakony-Balaton Média Kft. nyújtotta háttérrel az offline és online hirdetések együttesét nyújtjuk partnereinknek – ezzel segítve őket üzleti sikereik elérésében.

Czoma-Szegedi Nóra ǀ Fotó: Shutterstock