ILYEN MÉG NEM VOLT
Korunkban az online marketing egyre szélesebb utat tör magának. Rég túl vagyunk azon, hogy azt mondjuk: az online jelenlét választási lehetőség. Nem. Gyakorlatilag kötelező lépés. Hiszen aki kimarad, az lemarad. Ha viszont hirdetésről beszélünk, Szelle Dóra marketing tanácsadó szerint érdemes olyan felületet választani, ami komplex és egyedülálló. A veszpremunk.hu ilyen.

Modern arany oldalak

Cégként a legjobb, ha honlappal és Facebook oldallal is rendelkezünk. Mindkettőnek megvannak azonban a határai. Előbbi statikus, nem élő, míg utóbbi csalóka: hiába van több ezer követőnk, az oldal algoritmusa miatt csak a töredékéhez jutunk el. Városi információtár és közösségi oldal ötvözeteként a veszpremunk.hu éppen ezt tudja kiküszöbölni: az oldalra regisztrálva a cégek bemutatkozhatnak, közzétehetik névjegyüket, referenciáikat, részletes termék- illetve szolgáltatási portfóliójukat, galériákat, videókat tölthetnek fel, miközben párbeszédet folytathatnak közönségükkel és folyamatosan hírt adhatnak magukról. A cél, hogy az oldalon egy kattintással elérhetők legyenek a helyi vállalkozások, ahol átláthatóan, visszakereshetően megtalálhatók a cég adatai, miközben a személyességre is nagy hangsúly fektetődik.

Profi kézben

Az online jelenlét persze csak akkor lesz hatékony, ha folyamatosan naprakész tartalommal tudunk szolgálni. Sok cégnek azonban nincs arra ideje, hogy állandóan frissítse oldalát – vagy éppen hiányzik hozzá a megfelelő tudás. Ebben az esetben lehetőség van rá, hogy a profil kezelését szakmai stáb vegye át, aki a megbízó és a marketing szempontokat is figyelembe véve alakítja az oldalt.

Célzott elérés

A globális piac zajában könnyű elveszni egy hirdetéssel, hiszen sokaknak nem releváns a reklámunk. A veszpremunk.hu viszont eleve „szűrt”, ám kiterjedt célközönséggel dolgozik: egy konkrét közösséget fog össze, akik a városukban zajló lehetőségekről akarnak tájékozódni. Így egy direkt reklám is jóval hatékonyabb tud lenni – legyen szó bannerről vagy éppen arról, hogy a programgyűjtő portálként is funkcionáló oldal nyitólapján kiemelve jelenik meg egy céges esemény.

Vegyél észre!

Önmagában a hagyományos reklámozás nem elég: minél több felületen kell megjelenni, hogy a márkánk az emberek életének részévé váljon. Egy jó arculat pozícionál, egy ütős üzenet pedig kulcsfontosságú lehet a sikerhez. Már egy ügyesen összerakott, figyelemfelkeltő logó is sokat adhat – az arculat építésével, reklámkampányok megtervezésében nyújtott segítségünkkel pedig arra törekszünk, hogy ez még inkább így legyen.

Hol vagytok szakemberek?

Bár a mai munkaerő-piaci helyzetben úgy tűnhet, egy gázszerelőnek vagy zárdoktornak nincs szüksége reklámra, mindig jó, ha ők is köztudatban vannak. Ha van egy felület, ahol az újságokat nem forgató réteg is megtalálja őket, ahova ugyanúgy naprakészen feltölthetik a referenciáikat, elérhetőségeiket, ahol közzétehetik akcióikat. Egyelőre nincs olyan veszprémi gyűjtőoldal, ahol minden szakembert megtalálunk – a veszpremunk.hu ezt a hiányt is pótolná.

Bertalan Melinda